Onze beloftes zijn niet tijdgebonden en u zult er altijd van blijven profiteren. We vinden het belangrijk om op een oprechte, open en eerlijke manier met onze klanten te communiceren. Dat is onze belofte.
Wij beloven dat we u op de weg zullen houden terwijl uw auto een onderhoud krijgt. Wanneer u vooraf boekt, regelen wij gratis vervangend vervoer voor u, waaronder de optie van een elektrische auto op geselecteerde servicepunten.
Als er geen vervangend vervoer beschikbaar is, bieden wij u een alternatieve oplossing aan.
ZIE DE ALGEMENE VOORWAARDENWe beloven om uw Nissan de beste zorg te geven, dankzij de kennis van de Nissan-teams en het gebruik van originele Nissan-onderdelen. We weten hoe we uw Nissan het beste moeten onderhouden.
En om de beste prijs –kwaliteitverhouding te waarborgen, zal Nissan in offertes, waar nodig, zijn prijzen afstemmen aan die opgenomen in de offerte van een onafhankelijke reparateur (indien deze voldoen aan de Algemene Voorwaarden).
ZIE DE ALGEMENE VOORWAARDENWij beloven u 24/7 op de weg te houden. Mocht er iets onverwachts gebeuren, dan garanderen wij 24/7 Nissan Assistance, ongeacht de leeftijd van uw Nissan. Onder voorwaarde dat uw wagen steeds onderhouden werd door erkende Nissan-dealers.
ZIE DE ALGEMENE VOORWAARDENWij beloven om gratis een algemene check uit te voeren van uw voertuig bij elk bezoek aan de werkplaats, om duidelijk te vermelden welke werkzaamheden we gaan uitvoeren en de prijzen transparant te vermelden. Op deze manier kunt u in alle rust besluiten welke handelingen mogen worden verricht.
ZIE DE ALGEMENE VOORWAARDEN